Thursday, September 18, 2008

Berakhir Sudah Mesyuarat Cawangan !

Foto: Haani

Tahniah kepada seluruh ahli Puteri Umno Cawangan kerana telah melaksanakan tanggungjawab sebagai ahli Parti. Sebanyak 24 Cawangan telah mengadakan persidangan sebagaimana yang telah dijadualkan.

Kepada semua Ketua Puteri Cawangan, sudilah sekiranya menghantar gambar saudari untuk saya siarkan didalam Blog ini. Kalau sudi, sila emel kepada saya. Kalau tak, saya ambik aje mana2 gambar yang sesuai! Takut tak glam aje?!


15 comments:

Anonymous said...

Good idea!

Anonymous said...

Princess Z,
Saya dah hantar ke-emel Pricess Z.

Anonymous said...

princess Z,

Pic naib ketua puteri cawangan taknak ker?

Anonymous said...

pz..,

dateline ader ker..? biler

Princess Z said...

Boleh tak bagi gambar sebelum 24hb Sept?Sempat lagi nak Photoshop kan tu?:)

Princess Z said...

Naib je..
Hantar shj gambar tu.Kalau bertanding, boleh lah kita siarkan juga.

Joe B. said...

Bagus tu Princess Z, suruh dia org bagi no.tel & biodata cikit.Terutamanya dah kawin ke belum.
Abg Joe pun masih mencari si Dia yang boleh menjadi teman hidupku..
Abg Joe seorang yg pentingkan keluarga,suka keceriaan,jujur & ikhlas,peramah.
Ahakssss,jiwang gak aku ni ye...

Anonymous said...

pz..

thanks.. kikiki...!! ;p~

Princess Z said...

Eshhh, apa ni, Joe B? Ni buka ruangan mencari jodoh. Cuba Abg try:http://www.myjodoh.net/
Kalau menjadi,jgn lupa bagitau..boleh saya join sekali;)

Anonymous said...

Princess Z,

saya nak bagi cadangan,apakata PZ minta yang nak bertanding sebagai Ketua Puteri tulis dalam blog PZ nie.tunjukkan gambar berserta kata-kata hasrat untuk bertanding.Apa yang hendak mereka perjuangan adakah hanya untuk kepentingan sendiri ataupun memang mereka ingin memperjuangkan Puteri UMNO LP.

Anonymous said...

princes Z, letak la gambar calon2 dan jumlah pencalonan yg mereka dapat. ramai yang tak berapa sure ni.. lagipun, senang le kami nak ngundi nanti.. boleh ya princess Z... thanks! mmmuah!

Princess Z said...

Terserah kepada calon-calon untuk
menghantar misi/manifesto perjuangan.
Saya sedang berusaha untuk dapatkan maklumat pencalonan. Harap dapat bersabar ye.

Anonymous said...

Ahem.. pesal tukar alamat?Susah nak carik tau? Panas sangat lah artikel 'Gila Jawatan' tu...

Anonymous said...

ye ar.... apesal tukar address..
ishh isshhh payah sungguh.....

reza_kempot said...

LP ni bknnya "giler jawatan" tp jawatan tertinggi perlulah yang berkaliber dan yang berpengalaman supaya akan datang lembah pantai akak lebih menyerlah kedepan.semua tu bkn untuk org lain pun untuk kita semua di lembah pantai...fikir2lah sblm terlambat