Monday, August 11, 2008

Mesyuarat Cawangan 2008 - Minggu ke-5




Foto: audreyjm59

16.08.2008 (Sabtu)
2.00 petang - Bukit Travers. Bertempat di Hotel Singgahsana
AJK yang bertugas: Nor Asyikin Jaafar

2.00 petang - Bukit Bakong. Bertempat di Hotel Singgahsana
AJK yg bertugas: Nor'Aza Abd Hamid

2.00 petang - Bukit Persekutuan. Bertempat di Hotel Singgahsana.
AJK yg bertugas: Norfaizah Md Sani


17.08.2008 (Ahad)
2.00 petang - Kg. Pasir Baru Indah. Bertempat di Blok C, Perumahan Pantai Permai.
AJK yg bertugas: Fazillah Abd Ghani

8.30 malam - Kolam Air. Bertempat di Dewan Tabika Kolam Air.
AJK yg bertugas: Noor Roshida Nordin









17 comments:

emy said...

Saya mewakili YAB Datuk Seri Mohd Ali Rustam, Naib Presiden UMNO Msia ingin mengucapkan Tahniah to Puteri Lembah Pantai atas kewujudan Blog ini..tq n All the Best !!Saudari boleh layari Blog YAB di www.mohdalirustam.com

regards;
emy kpu3 melaka
merangkap S/U Khas (perhubungan)
kpd YAB Ketua Menteri Melaka
(www.emysamsudin.blogspot.com)

Anonymous said...

Selamat Datang ke alam Siber, Puteri Lembah Pantai.

Blog ini lebih menarik daripada blog Puteri LP sebelum ini. Semoga usaha anda berkekalan.

Selamat menjalankan mesyuarat Cawangan.

Tina said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Kak Tina,
Kalau nak beri pandangan, janganlah sampai mengaibkan orang. Jika ada kebenaran, jumpa dan berbincang dengan Puteri sendiri.

Kalau teguran ada keikhlasan, tolonglah perkenalkan diri kepada kami.

Sebelum ini tak pernah pulak ada wanita yang begitu prihatin dengan hal-hal Puteri. Bak kata Kak Tina, semua orang ada kecacatan, kalau iklas menegur - doakan sahaja mereka berubah.

Kak Tina, macam-macam jenis orang yang menyertai UMNO. Ada yang jahat, ada baik, ada akhlak mulia, ada yang kureng...itu semua soal peribadi yang tidak ada kena mengena dalam menyertai persatuan.

Princess Z,
Saya minta jasa baik dan tanggungjawab mengendalikan Blog dibawah nama Puteri Lembah Pantai untuk tapis komen yang tidak bertanggungjawab dan berniat jahat.

Zalina
Ketua Puteri UMNO Lembah Pantai

Princess Z said...

Kak Zalina,
Saya akan moderate komen-komen yang tidak mendatangkan kebaikan kepada Puteri Bahagian selepas ini.

Pu3....... said...

Saya ni ahli Puteri Lembah Pantai..baguslah puteri lembah pantai dah ada blogger..ada pembaharuan lah sikit..kalat tak sebelum ni takde siapa pun yang kenal puteri lembah pantai..tapi saya terkejut lah bila baca komen kak tina tu..siapa sebenarnya kak tina ni eh..coz kalau betul lah apa yang di katakan oleh kak tina ni..saya sebagai ahli putri lembah pantai merasa amat malu n terhina sangat kalau apa yang di katakan kak tina tu betul...sejauh mana kebenaranya eh? tapi kalau betul pun kenapa kak tina ni sangup nak malukan puteri di dalam satu bhg ngan kak tina juga eh..pelik la sya..kak tina pun ahli lembah pantai takanlah kak tina nak malukan puteri bhg kak tina sendiri..eeeeeeeeeeeeerrrrrrrmmmmm entah lah....

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Tina said...

Puan Zalina,

Kak Tina menegur demi keinsafan mereka agar mereka kembali ke jalan yang diredhai oleh Allah swt. Tindak-tanduk seseorang mencerminkan keperibadiannya.
Tak salah Kak Tina berbuat begitu. Jangan kerana Puteri yg kurang bermoral seperti ini menjejaskan pemilihan diperingkat atasan di Bahagian.

Puan Zalina sebagai ketua patut menasihati anak-anak buah. Jika ada yang salah, tegur. Jika ada yang silap, perbetolkan. Jika tidak berubah, ambil lah tindakan.

Mungkin kerana ramai yang kenali Kak Tina di kawasan, maka banyaklah juga Kak Tina tau cerita-ceriti. Kak Tina pun siasat juga sebelum menyiarkan berita.

Lagi satu Kak Tina nak tegur, Setiausaha dulu cekap and teratur menjalankan tugas. Sekarang apa sudah jadi?

Anonymous said...

tuk kak tina..
emm,.. cam tak percaya jer citer akak tue.., tp takper larr.., at least maner tau kot2 benda tue mmg ader berlaku ker kann..!! so.., akak citer arr direct kat kak nana.., as a leader tau larr kak nana nak wat camner nanti kan..!!

tuk kak nana..,
be strong kak..!! kami kat blakang akak..!! ;)

Me., myself..
mYrika..

Anonymous said...

Kak Tina,
TQ for your concern.
Pengurusan Puteri Bahagian tak payah lah Kak Tina persoalkan disini. Saya pun berminat utk discuss pengurusan organisasi yang lancar. Kak Tina tolong call saya ye.

Zalina Abdul Halim

Anonymous said...

mak aii dahsyatnyer blog nie..nie kalu PKR bace mau malu org2 UMNo nie..

actually nie nk bukak pekong didada atau nk buktikan kite masih nk memperjuangkan nasib org Melayu yg kini seakan-akan layu?

siap ckp ade GRO la..pinjam duit la..ape nie...rileksla blog nie dibace seantero pelusuk area...jage kate2 jage penulisan...
janganla terlalu emosional...i sendiri da terfikir untuk tujuan ape sebenarnye blog ini diwujudkan?

to princess Z,,tapis2la komen2 b4 disebarkan...malu wei...ini maruah PUTERI UMNO LEMBAH PANTAI.

Anonymous said...

atok aku bace sure die tak kasi aku jd puteri UMNO dah pasni...aku kene masuk PUTERI ISLAM la plak..

Anonymous said...

semekom...
emm.., cam panas jer blog nie ek..!! alarr.., kak nana skunk kena fokus pada election kat PP tau.., yang kak tina tue.., nak kater kena wat derk ponk tak leh gak.., tapi settle kan dulu maner yg patut.. dh settle kat PP tue., akak jumper arr kak tina tue.., e2 ponk kalu kak tina ader berani larr nak jumper akak..
cik princess z ekk.., bwk2 larr menapis lebih sket.. saya as a pu3 LP 10sion gak ngk komen c kak tina tue w'ponk 'mungkin' larr ader betulnyer kott...
;p

Princess Z said...

Atas permintaan ramai, komen Kak Tina yang telah mencetuskan pelbagai lagi komen yang tidak sihat dan lucah, saya terpaksan sensored komen itu.

Tina said...

Princess Z,

Alahaiiiiii.... awak buang komen Kak Tina ye. Apa sensitif sangat? Siapa yang terasa sangat tu, sampai berasap Blogspot ini? Tak kan lah akak tegur macam tu, tanpa menamakan mana-mana pehak tu ramai yang terasa sangat?

Sukahati korang lah, dek. Semoga bahagia dunia dan akhirat.

Kepada semua calon - pesanan Kak Tina : rajin berikhtiar, bermuhasabah diri dan kemudia bertawakal. Insyallah semua akan diberi laluan oleh Tuhan.

Anonymous said...

Salam untuk cucu2 puteri Neknak sume,

nie Neknak nk bg nasihat sket pada sume...dalam kite berpolitik nie tak payahla bersungguh-sungguh sgt nk selak kain org..aibkan org ler maksud Neknak nie...sanggup nk citerkan keburukan org (ntahkan betul atau sekadar fitnah semata) da dosa tue...semata-mata nk kejarkan pangkat atau jawatan didalam politik... berpolitik atau berkempen la cara bersih.. bg Neknak itu lebih bagus..nak gaduh2 nk buat per cucu oii...bukannye ramai sgt pun cucu2 Neknak nie..

bagi Neknak terlalu asyik dok nak selak kain org..andai kata diterbalikkan cerita...org lain akan selak kain cucu plak mcmane..mau terduduk agaknye..jgn anggap org lain buruk tuduh org tue tuduh org nie sedangkan cucu menafikan org lain juga memandang apa je yg cucu lakukan...masing-masing ada keluarga..Neknak anggap cucu juga sudah berkeluarga..kalu berkahwin punyai anak kalau belum punyai ibubapa adik beradik..hormati mereka..hormati perasaan mereka..jgn hanya kerna nak kan undian nk berkempen tak kisahkan sume tue..sebelum buat sesuatu pada orang cucu pikirla andai kata org lain plak buat pada cucu..ape perasaan cucu?
satu jari kite menunjuk menunding pada org cube cucu pikir brape jari yg menunjuk ke arah diri cucu sendiri..ada 4 lagi cu...fikirla...

Neknak tgk calon2 yg nak bertanding (YB and Syikin) tak pernah plak bg komen kat blog nie..bagusla..tak masuk campur ngan perbalahan yg berlaku..selamat berjaya Neknak ucapkan kepada kalian berdua..

ape yang penting sekarang kita sesama pu3 bhgn LP nie pikirkan cara atau strategi nak kembalikan maruah BN di LP bukannya bertengkar sesama kita hanya semata nk berebut jawatan.Neknak tak brape sukekan pertandingan ini pendapat peribadi Neknak..bg Neknak selepas pertandingan untuk menyatukan kembali barisan yg da terpisah 2 bukan senang..pasti ada sekelumit dendam dalam diri...tp biasela kitekan manusia.tak boleh lari dr itu...itu cume cabaran.

Blog nie dibace oleh pelbagai lapisan masyarakat..dan tak dinafikan dibaca juga oleh barisan pembangkang..oleh itu nasihat Neknak jage perkataan jage bahasa..setiap ape yg ditulis akan dinilai cu...Tergelak kegembiraan parti barisan Nurul Izzah bila bace blog nie tgkkan perbalahan yang berlaku...

Andai benar-benar YB yang berkelayakan.Tunjukkan cara yang terbaik untuk bekerjasama dengan pihak Syikin takperlu nk bergaduh2..tak kemana nyer cu...pokok pangkal ini sume urusan Allah..andai Dia da cakap Syikin diberi peluang oolehNYa untuk memimpin..saper kite nak nafikan..begitu jugak sebaliknya andai YB yang dikurniakanNya untuk memimpin barisan puteri Lembah Pantai...bekerjasamala sesamanye ye...

Nasihat yg panjang lebar dr:-
NEKNAK (bukan nama sebenar)

P/S to princess Z,
kalu letak komen Neknak nie kat original post lagi baguih..nie kt komen jarang org nengok..mekaseh princess Z...muahahahah!

Anonymous said...

semekom...

betoll gak tue neknak ooii..!!??!! saya tak kesah saper nak jd ketua tuk pu3 kat LP nie.., tapi hopefully nanti yg jadi leader kami nt tue biarlahh bebenar layak nyer.., saya ader gak jmp ngan salah sorg calon ketua PU3 nie.., nak komen lebih tak leh larr kan.., kiter baru jumper sekali dua.., but she okey..
well, gud luck 2 both of u..!!?!!

aper2 ponk..,
kak zalina still dekat di hati.. she still the best..!!
gud luck tuk aper yg akak wish
pas nie yer..
;)